Întrebări Frecvente

Cumpărare

Care este perioada minimă contractuală?
Perioada contractuală minimă este de 12 luni.

Abonamentul roaming se plătește separat?
Transmisia de date în străinătate este inclusă în abonamentul lunar.

Aplicația SafeFleet Portal

Câți useri pot să adaug în aplicație?
Puteți adăuga un număr nelimitat de useri.

Pot să creez user în aplicație pentru un client al meu?
Da, există mai multe variante prin care puteți să transmiteți poziția vehiculelor dvs. unui extern.

  1. Puteți să creați un utilizator în aplicație și să-i setați drepturi limitate, în funcție de ce doriți dvs.
  2. Puteți să generați un link temporar care afișează traiectoria vehiculului; link-ul va fi disponibil pe ce perioadă de timp doriți.
  3. Puteți să oferiți acces de vizualizare la toate vehiculele și rapoartele companiei dvs. unui alt client SafeFleet prin opțiunea vizibilități extinse.

Cum se activează serviciul de roaming?
Serviciul de roaming se activează apelând meniul de dispozitive, se selectează echipamentele unde se dorește roaming și apoi click pe „Cerere roaming”, după care se selectează perioada dorită. Puteți vizualiza și un video despre cum se poate activa serviciul roaming din aplicație
aici.

Există aplicație pentru smartphone?
Da, ca și client SafeFleet puteți descărca gratuit aplicația fliGO de pe
AppStore sau Google Play.
Mai multe detalii despre ce poate oferi aplicația noastră fliGO puteți vedea pe site-ul nostru oficial fliGO.

Instalare, service și suport tehnic

Care este garanția echipamentelor GPS?
Garanția este de 24 de luni, iar în cazul chiriei este pe toata perioada contractuală.

Unde se face instalarea? În ce localități asigurați montaj?
Orice operațiune de service, inclusiv instalările, se face în rețeaua de service-uri SafeFleet:

Instalarea echipamentului afectează garanția autovehiculului?
Nu, instalarea nu afectează garanția autovehiculului.

Pot să fac singur instalarea prin self-install?
Da, orice client poate să facă singur instalarea, iar noi oferim un ghid simplu de instalare pentru clienții noștri pe care-l puteți viziona
aici.

Ce operațiuni se efectuează la service?
Operațiuni de instalare si dezinstalare dispozitiv GPS și sonde, mutare de dispozitiv GPS. înlocuire de sonde, schimbări de SIM și alte operațiuni de service.

Ce operațiuni de service se plătesc?
Operațiunile de service efectuate în afara garanției se plătesc: instalările, dezinstălari, remontări și mutări. Reactivarea cartelei SIM se plătește indiferent de perioada de garanție.

Aveți departament de suport? Care este programul?
Da, avem departament de suport tehnic care răspunde prompt solicitărilor clienților făcute prin aplicația SafeFleet Portal. Pentru a afla cum să inregistrați o solicitare în aplicația SafeFleet Portal, urmăriți acest
video. Puteți de-asemenea să trimiteți solicitarea dvs. pe email la support@safefleet.eu.

Puteți apela suportul tehnic de luni până vineri, între orele 09.00 – 17.00, la numerele de telefon:
0356 710 185     |     0356 710 186     |     0317 101 382

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Detalii aici

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close