Serviciul de roaming se activează apelând meniul de dispozitive, se selectează echipamentele unde se dorește roaming și apoi click pe “Cerere roaming”, după care se selectează perioada dorită. Puteți vizualiza și un video despre cum se poate activa serviciul roaming din aplicație aici.
Da, ca și client SafeFleet puteți descărca gratuit aplicația fliGO de pe AppStore sau Google Play. Mai multe detalii despre ce poate oferi aplicația noastră fliGO puteți vedea pe site-ul nostru oficial fliGO.
Operațiuni de instalare si dezinstalare dispozitiv GPS și sonde, mutare de dispozitiv GPS. înlocuire de sonde, schimbări de SIM și alte operațiuni de service.
Operațiunile de service efectuate în afara garanției se plătesc: instalările, dezinstălari, remontări și mutări. Reactivarea cartelei SIM se plătește indiferent de perioada de garanție.
Da, avem departament de suport tehnic care răspunde prompt solicitărilor clienților făcute prin aplicația SafeFleet Portal. Puteți de-asemenea să trimiteți solicitarea dvs. pe email la support@safefleet.eu.
Puteți apela suportul tehnic de luni până vineri, între orele 09.00 – 17.00, la numerele de telefon: 0356.710.185 | 0356.710.186 | 0317.101.382
Pentru a afla cum să inregistrați o solicitare în aplicația SafeFleet Portal, urmăriți acest video.