Studiu de caz – MoldiTrans

Cu un software de monitorizare, orice îmbunătățire aduce economii semnificative de bani și de timp

 

La o medie de 40.000 kilometri parcurși, costurile cu combustibilul trebuie atent urmărite. Îngrijorarea noastră când am apelat prima dată la SafeFleet erau tocmai costurile prea mari cu motorina.

Gheorghe Ciustea, Administrator MoldiTrans

Gheorghe Ciustea

Administrator MoldiTrans

Suntem o firmă de transport internațional care își desfășoară activitatea în multe țări din Europa: Spania, Franța, Marea Britanie, Belgia, Cehia, Ungaria chiar și Grecia. Pentru o flotă care face în medie 40.000 de km într-o lună obișnuită, necesitatea unui sistem de monitorizare GPS a devenit urgentă. 

Așa cum vă puteți imagina, la un număr atât de mare de kilometri parcurși costurile cu combustibilul trebuie atent urmărite. Orice îmbunătățire aduce economii semnificative de bani și de timp. Asta era și îngrijorarea noastră când am contactat prima dată SafeFleet – că avem costuri cu motorina prea mari.

O altă problemă era să ne eficientizăm activitățile – de exemplu, să plătim mai ușor taxa de drum din Ungaria. Până atunci eram nevoiți să cumpărăm tichete de drum pe niște rute prestabilite, mai apăreau blocaje în trafic sau schimbări de ultim moment din partea clienților. Șoferul își schimba traseul, dar până la următoarea stație de benzină nu avea taxa platită și riscam să luăm amenzi mari.

Am cerut oferte de la mai mulți furnizori pentru problemele pe care le aveam la acel moment, însă SafeFleet ni s-a părut cel mai profesionist și mai potrivit pentru noi ca și preț.

Lucrăm cu SafeFleet din 2014 și întotdeauna am fost mulțumiți de felul în care ne-au răspuns la solicitări și au tratat problemele pe care le aveam. Am hotărât să achiziționăm soluția de bază, cea de calcul a consumului de motorină prin FMS și plata automată a autostrăzii în Ungaria și am avut rezultate foarte bune după implementarea lor.

Acum folosim intens rapoartele de consum combustibil, pe care le comparăm cu alimentările făcute ca să vedem dacă există neconcordanțe și astfel am reușit să gestionăm mult mai bine consumul de motorină în compania noastră. Bineințeles, și faptul că vedem în orice moment unde se află camioanele și putem să le coordonăm către următoarea destinație, către următorul client ne-a ajutat foarte mult.
Plata taxei de drum se face automat, rapoartele de călătorii și distanțe parcurse ne ajută să vedem gradul de utilizare și încărcare al flotei – avem tot ce ne trebuie ca să ne desfășurăm activitatea în condiții optime în acest moment. Din aceste motive recomandăm SafeFleet oricui, pentru colaborarea de până acum.

Ofertă 35% Tacho Download