Studiu de caz – TBI Leasing

Soluții telematice pentru îmbunătățirea controlului în companiile de leasing

 

TBI Leasing, parte a grupului financiar olandez TBIF Financial Services Group, este o companie specializată în leasing-ul de autovehicule noi și second hand, leasing de echipamente, linii tehnologice și leasing imobiliar.

Challenge-iconProvocarea:

  • controlul activității la volan a clienților și angajaților firmei;
  • reducerea costurilor operaționale;
  • reducerea risculului asociat contractelor cu clienții.

Solution-iconSoluția:

TBI Leasing folosește funcționalitățile SafeFleet începând cu anul 2009. Alegerea platformei a fost determinată de prețul competitiv în raport cu alte soluții similare. De-a lungul timpului, TBI Leasing a extins folosirea platformei Safefleet și la alte firme din cadrul grupului. Echipa Safefleet a fost mereu alături, rezolvând rapid orice nevoi și probleme apărute pe parcurs.

Cum-ajuta-platformaCum îi ajută platforma azi?

Aplicația este folosită preponderent la început de lună, pentru a exporta rapoartele de activitate ale vehiculelor. Acestea sunt corelate cu foile de parcurs ținute de către conducătorii vehiculelor. De asemenea, aplicația este utilizată pentru verificarea rapoartelor de vizite întocmite de către angajații departamentului de vânzări (pentru autovehiculele din flota proprie). În cazul autovehiculelor cu contract de leasing, se monitorizează periodic numărul de kilometri și aproprierea de granițele țării.

cele-mai-utile-functionalitatiCare sunt cele mai utile funcționalități SafeFleet Portal?

Prin natura activității, companiile de leasing dețin în proprietate vehicule. În primul rând, e vorba de flota de vehicule proprie, folosită de către angajații companiei. În acest caz aplicația este foarte utilă în activitatea de control și ulterior regularizare a costurilor de exploatare. În al doilea rând, deținem vehicule obiect al contractelor de leasing, aflate în utilizarea altor persoane, iar în acest caz aplicația SafeFleet Portal minimizează riscul în contractul respectiv.

Un alt aspect important în activitatea companiei este localizarea vehiculelor în caz de furt, prin care recuperarea lor împreună cu autoritățile competente este mult mai facilă.

rezultate-iconRezultate

  • Reducerea costurilor de alimentare a vehiculelor din flota proprie;
  • Regularizarea costurilor de exploatare pentru vehiculele folosite de angajații companiei;
  • Controlul numărului de km rulați în cazul utilizatorilor care au impuse limite prin contractul cu compania de leasing.
  • Rata mare de recuperare a autovehiculelor furate, chiar daca au fost vândute succesiv prin Europa la mai multe autohaus-uri.

„Portalul are o structură foarte bună, se accesează ușor, funcționează bine și conține tot ceea ce ne interesează pe noi ca și companie de leasing. Am recomandat serviciile SafeFleet și altor companii care au devenit clienți. În plus, la sfârșitul contractelor de leasing, recomandăm întotdeauna utilizatorilor noștri să preia abonamentul GPS, beneficiind de avantajul că au echipamentul gata montat pe vehicul, deci nu mai au costuri de achiziție sau montaj de echipament, ci doar o simplă preluare de abonament.“

Cristian Tale

Manager Logistică, TBI Leasing

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Detalii aici

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close