De ce să devii partener SafeFleet

Interfață personalizată

Dacă reprezinți deja un brand și nu vrei să pierzi clienți în procesul de schimbare a platformei, avem o soluție pentru tine. Platforma SafeFleet poate fi customizată la nivel de domeniu, logo și paletă cromatică în așa fel încât să reprezinte interesele companiei tale.

Multilingvistic

Platforma SafeFleet este tradusă în 13 limbi de circulație internațională: Engleză, Germană, Italiană, Spaniolă, Olandeză, Poloneză, Maghiară, Română, Macedoneană, Turcă, Albaneză, Georgiană și Arabă. Datorită programului nostru performant de traduceri care este integrat în platformă, este simplu să adaugi o nouă limbă în doar câteva zile.

Rapoarte și useri

Platforma include peste 50 de rapoarte disponibile pentru întreaga flotă și pentru sub-flote, atât per vehicul cât și per user. Sub-flotele se pot împărți din punct de vedere geografic sau pe nivele funcționale ierarhice, se administrează ușor și sunt simplu de setat. Ca și partener SafeFleet, vei primi un cont de site administrator de unde vei putea controla conturile clienților tăi ( administrator companie, administrator de departament și useri) și acces la sistem via https.

Program de suport integrat

Întâmpini probleme în mentenanța platformei și oferirea celor mai bune servicii? Programul de suport integrat în arhitectura platformei SafeFleet te va ajuta să furnizezi SLA la nivel înalt. Clienții primesc progresiv emailuri cu noile update-uri (deschis, recunoscut, în curs de desfășurare, închis, amânat).

Procesul de instalare integrat

Avem o experiență de 10 ani în business-ul telematic, știm cât de important este să ai un dispozitiv perfect instalat în vehiculul tău. În acest moment lucrăm cu peste 50 de parteneri pentru instalarea dispozitivelor. Instalatorii au acces special pentru gestionarea instalațiilor, intervențiile de service și pot chiar urmări facturile emise.

Ușor de integrat cu alte sisteme informatice

În general clienții folosesc diferite soluții software personalizate care trebuie integrate cu produsul conceput de tine. Serviciile standard API permit integrarea cu alte sisteme informatice, iar sistemul nostru API este simplu și ușor de folosit. Avem experiență în conectarea la ERP, rutere, management logistic și software CRM.

Suport în facturare

Evidența creanțelor poate fi un loc de muncă cu normă întreagă pentru mai mulți angajați. Pe baza experienței acumulate, lucrând cu peste 4.000 de clienți, am creat un sistem care te poate ajuta să îți gestionezi clienții și din punct de vedere financiar. Acest sistem poate fi configurat să se ocupe de parametrii de facturare per client, unități, perioade de timp și/sau promoții . Acest sistem vă permite să creați diferite pachete de servicii care conțin caracteristici și rapoarte diferite (de baza, pro sau premium) și sprijină, de asemenea, moneda multiplă.

Server de client sau platformă de tip cloud

Costurile tale cresc considerabil când folosești infrastructura IT? Aplicațiile din platforma SafeFleet sunt gândite să functioneze fie pe un centru de date din sediul clientului, fie direct în cloud. Arhitectura software-ului este creată astfel încât să poată fi compatibilă și cu tehnologiile viitoare. Pentru versiunea de hosting am implementat un plan de redresare în caz de dezastru pentru a asigura continuitatea activității în cei mai buni parametri.

Depanare și diagnosticare

Echipa ta de suport va avea mereu acces la modulul de depanare și diagnosticare pentru a putea testa dispozitivele și buna funcționare a sistemelor. Cu acest instrument vei fi mereu la curent cu performanța sistemului. Acest sistem de asigurare vă permite clienților să evalueze acuratețea și consistența datelor primite.

Suport pentru mai multe dispozitive

Sunt atât de multe dispozitive GPS disponibile pe piață încât nici nu poți să te decizi ce produs hardware se potrivește business-ului tău? Platforma SafeFleet este proiectată pentru a fi utilizată în combinație cu multiple soluții hardware, fiind deja integrata în programele celor mai relevanți producători de produse de acest gen. Datorită protocolului deschis, partenerii pot conecta propriile dispozitive GPS și în cazuri speciale putem interfața un nou dispozitiv în câteva săptămâni.

„A fost o decizie grea pentru noi să  migrăm de la propria noastră platformă in-house. Am ales însă platforma SafeFleet pentru a crește nivelul de satisfacție al clienților noștri și pentru că ne oferea ceva mai mult. Acum suntem recunoscuți pe piață ca un serviciu stabil de furnizare de servicii, o platformă de viitor, deținem dispozitive GPS compatibile, oferim rapoarte consistente, date fiabile și mai multe funcționalități decât competitorii noștri .
Echipa SafeFleet răspunde rapid și ne oferă suportul tehnic necesar pentru activitățile de instalare, ne împărtășesc experiența lor în dezvoltarea ideilor noi de business iar datorită acestei abordări noi suntem focusați doar pe activitatea de vânzări.
După un an de când colaborăm, suntem siguri ca am luat decizia corectă și am ales partenerul potrivit.“

Igor Pupaleski

Co-fondator, Intelligent Network Solutions

Devino partener SafeFleet în managementul flotei

Devino partener!

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Detalii aici

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close